اهلا بكم فى منتديااات شخابيط المنصوره
هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط 256ye4z
اهلا بيك عزيزى الفاضى فى منتديات شخابيط المنصوره
عاوزين مشرفين لحين نقل الموقع للمنتدى المدفوع اشطه عليكوووو
هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط 256ye4z
اهلا بيك عزيزى الفاضى فى منتديات شخابيط المنصوره
عاوزين مشرفين لحين نقل الموقع للمنتدى المدفوع اشطه عليكوووو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
المواضيع الأخيرة
» خطة عمل للبدء فى جنى الربح من الضغط على الاعلانات
هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالأحد ديسمبر 12, 2010 12:46 pm من طرف darwish1952

» ஐ الأنـوثــــة فــــن ஐ
هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالأربعاء سبتمبر 01, 2010 12:56 pm من طرف ayooosh

» ████████████████ اخدش واربح
هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالأحد أغسطس 29, 2010 11:37 am من طرف ayooosh

» 5حنون و10 مجنون
هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالأحد أغسطس 29, 2010 11:34 am من طرف ayooosh

» اسجن أي حد تريده من 1إلى 3 ونشوف مين يطلعه
هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالأحد أغسطس 29, 2010 11:28 am من طرف ayooosh

» ██▄█▀█▄█▀█▄ الاسم دا يقربلك ايه
هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالخميس أغسطس 26, 2010 5:18 pm من طرف ayooosh

» لعبة ميزانيه المنتدى ....
هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالخميس أغسطس 26, 2010 5:14 pm من طرف ayooosh

» ســـؤال غبي وجواب أغبى!!
هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالخميس أغسطس 26, 2010 5:11 pm من طرف ayooosh

» لعبة البطيخة
هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالثلاثاء أغسطس 24, 2010 5:52 pm من طرف ayooosh

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
منتدى
التبادل الاعلاني
التبادل الاعلاني

هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كركوره الشطوره

كركوره الشطوره

هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Empty
مُساهمةموضوع: هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط   هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالإثنين أغسطس 09, 2010 5:19 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

هل لديك الشجاعة والقدرة على التصريح بأسوأ طبع فيك؟

اذا كان الحديث عن اطباعنا الحلوة وصفاتنا الخيالية فحدث ولا حرج في اكثرنا في الحديث عن أنفسنا ....
بعضنا بطرق مباشرة جدا مثل...

انا طيب...انا حبيب...انا كريم....انا عمري ما جرحت انسان...انا موضوعي ....انا اراعي مشاعر الاخرين....انا حلو...انا باقيلي طبع واحد واصير كامل الاوصاف ...انا اكثر صفة حلوه في اني كلي على بعضي حلو....الخ
وطرق غير مباشرة مثل...

يقولوا الناس اني حلو....يقول اصحابي اني شخصية محبوبة كثير....انا مش عارف ايه سر انجذاب الناس لي .......قد يجرحنى الناس بس انا مش عارف ليه مااقدر اجرحهم ...الخ

واذا كان مديح النفس مبغوض الى حد كبير لماذا يتعدى الحدود فبالمقابل يمكن ان يكون مقبولا ومغضوض البصر عنه في بعض الحالات بل ربما يكون محببا اذا لم يتجاوز الحد ..
.
ولكن....!!!
من منا يستطيع ان يغربل صفاته واطباعه ليعرف اطباعه وصفاته الـ(مش حلوة) وهنا بالتحديد فيه شي مهم جدا ...ان فيه ناس حتى وهي تريد تعترف تحاول ايضا ان تمدح نفسها مثل .....

انا اكثر عيب عندي
اني اسامح الناس بسرعــه انا اكثر شي اكرهه اني شديد الأنفعال.
...الـــــ,ــــ,ــــ,ــخ

وهكذا ..

مين الي عنده الشجاعة يعترف بصراحة باكثر طبع مو حلو فيه....واللي يتمنى بنفسه يتخلص منه ؟؟
والان كل عضو يقــــول الي عنده وياريت تكون بصراحه

ملحوظة : هذا الموضوع للصريحين فقط
mony

mony

مُساهمةموضوع: رد: هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط   هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالثلاثاء أغسطس 10, 2010 7:21 am

تسلم ايدك ياكرررررركوره
ayooosh
Admin
ayooosh

مُساهمةموضوع: رد: هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط   هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالثلاثاء أغسطس 10, 2010 1:27 pm

انا اسوء طبع فيا العصبية ولما ببقي متعصبة ببقي عصبية مع كل الناس وبرمي دبش وناس كتير بتزعل منى بس اعمل ايه بقا دا اسوء طبع فيا

وميررررررسي ياكركورتى على الموضووووع الجامد دا
https://shakhabeet.own0.com
mony

mony

مُساهمةموضوع: رد: هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط   هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالثلاثاء أغسطس 10, 2010 4:20 pm

بس انتى عسل يا ايوش حتى لو متنرفزه هههههههههه انتى هاتمثلى يابت دا انتى اخرك شويه زعيق وبترررروقى تانى قلبك خصايه
ayooosh
Admin
ayooosh

مُساهمةموضوع: رد: هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط   هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالثلاثاء أغسطس 10, 2010 4:31 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه
طب قول بقا انت ايه العيب اللى فيك يا مونى
https://shakhabeet.own0.com
mony

mony

مُساهمةموضوع: رد: هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط   هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالخميس أغسطس 12, 2010 6:00 am

ما انتى عارفه برده لما اتنرزفز ببقا عامل ازاى ولما امسك حد فى موضوع ممكن اكررهه فى نفسه وهاطلعه غلطان غلطان ههههههههه ربنا يتوب علينا انتى عارفه يا ايوشه بقا الواحد خلص دراسه وقاعد فاضى اتسلى عليكى بقااااااااااااااااا امسكك كل يوم شكله شكله ههههههههههههههههه
بهزر يابت انا مقدرش ازعللك اساسا ويارب مايبقى حد فينا فيه عيب يعنى
ELNEGM

ELNEGM

مُساهمةموضوع: رد: هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط   هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط Emptyالجمعة أغسطس 13, 2010 2:46 pm

عصبى جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا

https://shakhabeet.own0.com/

هل لديـك الشجـاعه والقدره علي التصريـح بأسوء عيـب فيك؟؟للصريحـين فقط
صفحة 1 من اصل 1